Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

TEAM MEETING - MODEROWANIE SPOTKAŃ I DYSKUSJI

 

Celem szkolenia jest: 

 
  • Pozyskanie wiedzy z zakresu moderacji, zarządzania grupami i skutecznego prowadzenia meetingów
  • Rozwinięcie kompetencji z zakresu kontaktów międzyludzkich, komunikowania i moderowania dyskusji
 

Szkolenie skierowane jest do:

  • Kierowników, managerów średniego i wyższego szczebla, osób zarządzających projektami
  • Osób zainteresowanych pozyskaniem wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia spotkań i dyskusji

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

  • Poznanie procesów rozwoju i mechanizmów działania grupy
  • Pozyskanie umiejętności formułowania celów spotkań i identyfikacja problemów
  • Poznanie zasad prowadzenia dyskusji w sytuacjach problemowych

Ramowy pogram szkolenia:

 
  • Źródła autorytetu
    • sposoby budowania swojego autorytetu u odbiorców
    • indywidualne źródła osobistego autorytetu
  • Etapy rozwoju grupy
    • mechanizmy działania i procesy grupowe
    • cechy efektywnej grupy
    • struktura grupy a efektywność działania
    • rola moderatora w grupie
  • Techniki moderacji
    • formułowanie celów
  • Cechy efektywnego moderatora
  • Metody pracy z grupą
    • sposoby na budowanie atmosfery
    • zaangażowanie
    • pobudzanie uwagi i kontrola przebiegu spotkania,
    • prowadzenie dyskusji
    • formy pracy grupowej nastawione na realizację celów
  • Komunikowanie interpersonalne
    • sposoby słuchania
    • feedback
    • dyskusje, debaty, brainstorm
  • Techniki rozwiązywania problemów
    • źródła konfliktów w grupie
    • sposoby rozwiązywania konfliktów
    • metody konstruktywnej moderacji konfliktów
  • Mocne i słabe strony moderatora grupy
    • wzmocnienia słabych stron
    • radzenie sobie ze stresem i zmęczeniem
 

Dodatkowe informacje o szkoleniu: 

 
Szkolenie trwa jeden lub dwa dni (7 lub 14 godzin). Czas trwania szkolenia uzależniony jest od ilości ćwiczeń i liczebności grupy. Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnych warsztatów z elementami praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, wykładów i dyskusji.
 

Metody prowadzenia zajęć i materiały szkoleniowe: 

 
Szkolenie ma charakter warsztatów interaktywnych. Prowadzone jest w formie mini wykładów i ćwiczeń. Uczestnicy będą zdobywali wiedzę i doświadczenie w sposób dynamiczny, wszystkie wykorzystywane przez zespół naszych Trenerów techniki charakteryzują się dążeniem do pobudzania aktywności i partycypacji uczestników. Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, którego zadaniem jest zarówno ułatwienie pracy podczas szkolenia, jak i zapewnienie możliwości łatwego powrotu i przypomnienia omawianych zagadnień w późniejszym czasie.
 

Kontakt:

 
Z przyjemnością odpowiemy Państwu na wszelkie dodatkowe pytania. Zapraszamy również do zapoznania się z szerszą ofertą naszych usług.   
 
Anna Jabłonowska
Competitive Skills Sp. z o.o.
 
ul. Konstancińska 2, 02-942 Warszawa
tel: 22/ 401 31 00 
fax: 22/ 300 11 51
szkolenia@competitiveskills.pl 
ajablonowska@competitiveskills.pl 

 

 

 

 

 

Jeeli chcieliby Pastwo otrzyma dodatkowe informacje o szkoleniu prosimy o podanie adresu email: