Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOLEM - DOSKONALENIE KOMPETENCJI MANAGERSKICH

 

Celem szkolenia jest:

  • pogłębienie wiedzy na temat budowania i skutecznego kierowanie zespołem
  • pozyskanie informacji jak podnosić zaangażowanie i efektywność pracy zespołu
  • zdobycie umiejętności w zakresie delegowania zadań
  • jak budować i utrzymać autorytet lidera-przywódcy
  • jak skutecznie motywować pracowników

Szkolenie skierowane jest do:

  • managerów zarządzających zespołami
  • osób, które przygotowują się do roli menedżera lub lidera zespołu 

Metodyka prowadzenia zajęć:

  • szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje zaangażowanie wszystkich uczestników szkolenia
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • dyskusje moderowane, symulacje, gry, ćwiczenia indywidualne, burze mózgów, fragmenty filmów, testy auto-diagnostyczne (wyniki i interpretacja wyłącznie do wglądu osoby zainteresowanej)

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1.    Skuteczne realizowanie funkcji Managera:

  • informowanie
  • planowanie
  • motywowanie
  • kontrolowanie
  • wspieranie
  • ocenianie

2.    Budowanie i zarządzanie zespołem

  • Organizowanie pracy zespołu
  • Typy osobowości pracowników
  • Role w grupie
  • Delegowanie zadań
  • Integracja zespołu
  • Zagrożenia w kierowaniu zespołem
  • Sposoby radzenie sobie z konfliktami (przełożony-pracownik; pracownik-pracownik)

3.    Motywacja

  • Podnoszenie zaangażowania zespołu
  • Sposoby na zwiększenie efektywności pracy zespołu
  • Metody motywowania pozapłacowego

4.    Proces kierowania zespołem w praktyce

  • Wyznaczanie celów - metoda SMART
  • Planowanie działań
  • Indywidualne style zarządzania projektami
  • Dostosowywanie - „dream team”

5.    Aspekt komunikacji w zarządzaniu:

  • Zrozumiałe przekazywanie informacji
  • Budowanie relacji, więzi z zespołem
  • Efektywne egzekwowanie postanowień
  • Asertywność szefa oraz członków zespołu
  • Konstruktywna krytyka
  • Manipulacja, perswazja w kontaktach interpersonalnych
  • Feedbeack - informacja zwrotna
  • System oceny indywidualnej - system nagród i kar

6.    Profil skutecznego menedżera

  • Lider a przywódca - cechy i różnice. Istota roli w zespole - element konkurencji.
  • Zasób niezbędnych kompetencji, wiedzy merytorycznej, praktyki, osobowość.

Dodatkowe informacje o szkoleniu:

 
Czas trwania szkolenia uzależniony jest od ostatecznej postaci programu szkoleniowego, przewidzianych symulacji, gier i ćwiczeń, a także od  ilości ćwiczeń i liczebności grupy
 
 

Kontakt: 

Competitive Skills Sp. z o.o.

ul. Konstancińska 2

02-942 Warszawa

tel: 22/ 401 31 00

fax: 22/ 300 11 51 

szkolenia@competitiveskills.pl

 

Jeeli chcieliby Pastwo otrzyma dodatkowe informacje o szkoleniu prosimy o podanie adresu email: