Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

SKUTECZNA SPRZEDAŻ W KONTEKŚCIE ZARZĄDZANIA CZASEM I PLANOWANIA

 

Celem szkolenia jest:

  • Przedstawienie uczestnikom zależności pomiędzy skutecznym zarządzaniem czasem a wymiernymi efektami pracy.
  • Nabycie umiejętności określania i definiowania priorytetów, zgodnych z celami firmy.
  • Jak efektywnie wykorzystywać czas pracy, aby zrealizować postawione cele sprzedaży.
  • Zapoznanie się z narzędziami pomocnych w doskonaleniu samodyscypliny i osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych

Szkolenie skierowane jest do:

  • Handlowców
  • Sprzedawców
  • Doradców i opiekunów Klienta
  • Wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i budowanie długotrwałych relacji z Klientem

Korzyści dla uczestnika szkolenia:

  • Zamiana postawy biernej, pasywnej w proaktywną przy utrzymywaniu relacji z Klientem
  • Zwiększenie pewności siebie i wiary we własne możliwości oddziaływania na decyzje Klienta
  • Lepsze zrozumienie mechanizmów wpływających na zachowania Klientów i podejmowane przez nich wybory
  • Zwiększenie osobistej wydajności oraz efektywne gospodarowanie czasem poprzez właściwe wykorzystanie poznanych technik.
  • Umiejętność realizowania terminowo planów sprzedażowych

Ramowy program szkolenia:

Propozycja programu szkolenia, która ulegnie zmodyfikowaniu pod kątem potrzeb i oczekiwań Klienta. 

1.  Od czego zależy sukces efektywnego zespołu sprzedażowego?

  • tort sukcesu - co wpływa na sukcesu

2.  Planowanie i zarządzanie czasem:

  • jak skonstruować cel by zwiększyć szanse na jego realizację
  • definiowanie celów
  • zasada SMART,
  • krzywa Gaussa,
  • zasada 60/20/20,
  • cele krótko- i długoterminowe
  • priorytetowy podział zadań (matryca ważne/ pilne)
  • formuła WARTO

3.  Metody zarządzania czasem:

  • metoda TMI  
  • metoda ABC

4.    Deadline - terminowość realizacji zadań:

  • omówienie skutków, w tym płynących korzyści

5.   Analiza własnej efektywności pracy - ćwiczenia/ narzędzia:

  • identyfikacja zagrożeń - złodzieje czasu
  • weryfikacja wg analizy własnej osoby - dyskusja na forum grupy
  • wspólne wnioski oraz przykłady rozwiązań
  • wpływ krzywej wydajności na efektywność pracy i codzienne planowanie

6. Realizacja celów:

  • przygotowanie planu realizacji celów
  • zagrożenia - słomiany zapał - metody przeciwdziałań
  • nieterminowość - przykładowe metody radzenia sobie w kryzysowych sytuacjach

7.  Planowanie:

  • układanie planu pracy: dziennego, tygodniowego - inne terminy
  • planowanie pracy w terenie
  • telemarketing
  • klienci aktywni i nieaktywni
  • klienci kluczowi a klienci potencjalni - założenia działań
  • priorytety i zadania pozostałe
  • wyznaczanie deadlinu realizacji zadań
  • rezerwa czasowa
  • korzyści płynące z przygotowania planu
  • rozliczenie realizacji założeń
  • czas to pieniądz - skala realizacji zadań

8.  Raportowanie:

  • raport jako narzędzie podsumowujące i wspomagające efektywność działań

9.  Odchylenie, czyli czego się nie udało i dlaczego:

  • wynik realizacji
  • co zrobić z zadaniami, których nie udało się zrealizować
  • zmiana planu pracy - nieprzewidziane zdarzenia
     

Dodatkowe informacje o szkoleniu:

Szkolenie trwa 2 dni - ok. 14 godzin, tym przerwy (2 przerwy kawowe i 1 przerwa obiadowa każdego dnia).


                                    

Pierwszy dzień

Drugi dzień

Rejestracja i powitanie Uczestników, poranna kawa.

9.00 - 9.30

8.30 - 9.00

Zajęcia

9.30 - 11.00

9.00 - 10.30

Pierwsza przerwa kawowa

11.00 - 11.15

10.30 - 10.45

Zajęcia

11.15 - 12.45

10.45 - 12.15

Przerwa obiadowa

12.45 - 13.30

12.15 - 13.00

Zajęcia

13.30 - 15.00

13.00 - 14.30

Przerwa kawowa

15.00 - 15.10

14.30 - 14.40

Zajęcia

15.10 - 16.20

14.40 - 15.50

Podsumowanie szkolenia, ewaluacja, wręczenie certyfikatów

16.20 - 16.30

15.50 - 16.00

Zakończenie szkolenia

16.30

16.00

Indywidualne konsultacje z trenerami dla chętnych

16.30 - …

16.00 - …

 

Metody prowadzenia zajęć i materiały szkoleniowe:

  • Interaktywne warsztaty prowadzone multimetodą
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Scenki sytuacyjne
  • Symulacje
  • Konsultacje
  • Dyskusje
  • Burze mózgów
  • Case study
  • Fragmenty filmów i nagrań audio
  • Testy auto-diagnostyczne
  • Elementy wykładowe

Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, którego zadaniem jest zarówno ułatwienie pracy podczas szkolenia jak i zapewnienie możliwości łatwego powrotu i przypomnienia omawianych zagadnień w późniejszym czasie. 

Zapraszamy do złożenia zapytania - dostosujemy program, charakter i miejsce szkolenia do Państwa potrzeb i oczekiwań.

Kontakt:

Z przyjemnością odpowiemy Państwu na wszelkie dodatkowe pytania. Zapraszamy również do zapoznania się z szerszą ofertą naszych usług.   

 
Anna Jabłonowska
Competitive Skills Sp. z o.o.
ul. Konstancińska 2, 02-942 Warszawa
tel: 22/ 401 31 00 
fax: 22/ 300 11 51
szkolenia@competitiveskills.pl 
ajablonowska@competitiveskills.pl
Jeeli chcieliby Pastwo otrzyma dodatkowe informacje o szkoleniu prosimy o podanie adresu email: