Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

SKUTECZNA OFERTA HANDLOWA

 

Celem szkolenia jest:

  • Pozyskanie praktycznych umiejętności oraz narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w procesie sprzedaży
  • Rozwinięcie umiejętności budowania oraz umacniania więzi z klientem
  • Pozyskanie umiejętności planowania kampanii sprzedażowych oraz efektywnego realizowania zamierzonych celów sprzedażowych.
  • Pozyskanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi klientami oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Handlowców stacjonarnych i terenowych
  • Przedstawicieli handlowych
  • Managerów sprzedaży
  • New Business Managerów
  • Marketingowców I PR-owców
  • Pracowników biura obsługi klienta
  • Wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i budowanie długotrwałych relacji z Klientem

Korzyści dla uczestnika szkolenia:

  • zdobycie wiedzy na temat wykorzystywanych narzędzi do tworzenia kompleksowych ofert
  • pozyskanie kluczowych metod tworzenia nietuzinkowych ofert, które wzbudzą zainteresowanie u potencjalnych klientów (nauka pisania tekstów)
  • wzrost umiejętności kreowania ofert „szytych na miarę”, czyli przygotowanie oferty pod klienta indywidualnego
  • pozyskanie wzorów ofert sprzedażowych do wykorzystania w swojej pracy
  • kre­atywne poszu­ki­wa­nie pomy­słów na prezentację handlową
  • zaję­cia pro­wa­dzone przez charyzmatycznego trenera, który posiada doświadczenie na wysokich stanowiskach w sprzedaży

Ramowy program szkolenia:

Poniższy program szkolenia stanowi wstępną propozycję, która zostanie zmodyfikowana w wyniu zbadania potrzeb szkoleniowych i/ lub dalszych ustaleń z Klientem.  

1.  Oferta - czym jest i jaka być powinna:

  • z punktu widzenia klienta
  • z punktu widzenia sprzedawcy
  • z punktu widzenia prawa

2.  Ważne momenty w sprzedaży a pisanie ofert

  • wdrażanie nowych produktów. Jak zachęcić klienta?
  • zmiana asortymentu
  • oferta adresowana do nowej grupy klientów
  • informacja o zmianie cen i warunków handlowych
  • wycofanie produktu

3.  Dobra oferta, czyli jaka:

  • zapoznanie się i porównanie z ofertami spotykanymi na polskim rynku
  • innowacyjność a znane szablony - wpływ na atrakcyjność oferty
  • grupy docelowe, badanie potrzeb klienta

4.  Rola nagłówka:

  • Tytuły, nagłówki przyciągające uwagę klientów
  • Element zaciekawienia - 50% sukcesu
  • Słowa zwiększające odzew ze strony Klienta

5.  Układ tekstu w ofercie:

  • Przejrzystość zachęca do czytania
  • Rola grafiki
  • Kosztorys
  • Sposoby zmniejszające wrażliwość klienta na cenę

6.  Tekst właściwy:

  • Sposób prezentowania planowanych korzyści
  • Kolejność ich prezentowania
  • Unikanie słów zniechęcających klienta

7.  Intensywność wysyłania ofert:

  • Zbudowanie relacji na poziomie znajomości lub sympatii
  • Ogólne zasady wysyłania ofert - sezonowość
  • Optymalne działania - natręctwo jako zagrożenie

8.  Specyfika oferty „masowej”:

  • Mail -budowanie lojalności klienta
  • Rola bazy adresowej
  • Spam
  • Prawne aspekty akcji mailingowych

9.  Naj­czę­ściej spo­ty­kane błędy w dokumentacji handlowej 

 

Dodatkowe informacje o szkoleniu:

Szkolenie trwa 2 dni - ok. 14 godzin, tym przerwy (2 przerwy kawowe i 1 przerwa obiadowa każdego dnia).

 


                                    

Pierwszy dzień

Drugi dzień

Rejestracja i powitanie Uczestników, poranna kawa.

9.00 - 9.30

8.30 - 9.00

Zajęcia

9.30 - 11.00

9.00 - 10.30

Pierwsza przerwa kawowa

11.00 - 11.15

10.30 - 10.45

Zajęcia

11.15 - 12.45

10.45 - 12.15

Przerwa obiadowa

12.45 - 13.30

12.15 - 13.00

Zajęcia

13.30 - 15.00

13.00 - 14.30

Przerwa kawowa

15.00 - 15.10

14.30 - 14.40

Zajęcia

15.10 - 16.20

14.40 - 15.50

Podsumowanie szkolenia, ewaluacja, wręczenie certyfikatów

16.20 - 16.30

15.50 - 16.00

Zakończenie szkolenia

16.30

16.00

Indywidualne konsultacje z trenerami dla chętnych

16.30 - …

16.00 - …

 

Metody prowadzenia zajęć i materiały szkoleniowe:

  • Interaktywne warsztaty prowadzone multimetodą
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Scenki sytuacyjne
  • Symulacje
  • Konsultacje
  • Dyskusje
  • Burze mózgów
  • Case study
  • Fragmenty filmów i nagrań audio
  • Testy auto-diagnostyczne
  • Elementy wykładowe

Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, którego zadaniem jest zarówno ułatwienie pracy podczas szkolenia jak i zapewnienie możliwości łatwego powrotu i przypomnienia omawianych zagadnień w późniejszym czasie. Materiały zawierają także instrukcje do ćwiczeń rozwojowych asertywności.


Zapraszamy do złożenia zapytania - dostosujemy program, charakter i miejsce szkolenia do Państwa potrzeb i oczekiwań.

Kontakt:

Z przyjemnością odpowiemy Państwu na wszelkie dodatkowe pytania. Zapraszamy również do zapoznania się z szerszą ofertą naszych usług.   

Anna Jabłonowska
Competitive Skills Sp. z o.o.
ul. Konstancińska 2, 02-942 Warszawa
tel: 22/ 401 31 00 
fax: 22/ 300 11 51
szkolenia@competitiveskills.pl 
ajablonowska@competitiveskills.pl
 
Jeeli chcieliby Pastwo otrzyma dodatkowe informacje o szkoleniu prosimy o podanie adresu email: