Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

Najskuteczniejsze techniki sprzedaży

Warszawa

20-21 czerwca 2013

1 490 zł + VAT

Przepraszamy, brak miejsc na szkolenie w terminie czerwcowym. 
Kolejne terminy szkolenia:
7-8 października 2013r.
21-22 listopada 2013r.

Celem szkolenia jest:

  • poszerzenie wiedzy dotyczącej prowadzenia efektywnej sprzedaży i negocjacji
  • rozwinięcie umiejętności budowania relacji z klientem i odzyskiwania utraconych relacji
  • przećwiczenie skutecznej komunikacji oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
  • zapoznanie się z etapami procesu negocjacji oraz nabycie umiejętności profesjonalnego przygotowania się do negocjacji w procesie sprzedaży
  • uczestnicy w praktyczny sposób zdobędą wiedzę z zakresu podstawowych technik negocjacji handlowych

Szkolenie skierowane jest do:

  • przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
  • kierowników i pracowników działów sprzedaży
  • kierowników działów obsługi klienta
  • kupców
  • wszystkich zainetresowanych poznaniem i przećwiczeniem najskuteczniejszych technik sprzedaży i negocjacyjnych.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z elementami wykładowymi, z uwzględnieniem następujących technik:

  • multimedialna prezentacja
  • projekcja fragmentów filmów
  • ćwiczenia indywidualne i interaktywne
  • scenki sytuacyjne z nagraniem, odtwarzaniem i komentarzem eksperta
  • studium przypadku
  • testy diagnostyczne

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  • jak ja rozumiem sprzedaż? zrozumienie istoty sprzedaży
  • w tej relacji obie strony wychodzą zwycięsko
  • podejście tradycyjne kontra koncepcyjne - które podejście gwarantuje sukces w sprzedaży?
  • sprzedaż w ujęciu procesowym - poszczególne fazy sprzedaży
  • czy każdy etap jest istotny dla każdej sytuacji? Elastyczne podejście w procesie sprzedaży
  • cel sprzedaży - istota i znaczenie określenia celu sprzedaży
  • kryteria dobrze sformułowanego celu sprzadaży
  • autodiagnoza - poznanie samego siebie - komunikatywne i percepcyjne testy diagnostyczne
  • komunikacja z klientem - budowanie pozytywnych relacji 
  • proces skutecznej komunikacji z klientem - na czym polega? dopasowanie do klienta
  • w jakim celu komunikujemy się z klientem? - cele pośrednie i cel główny
  • jak rozpoznać i dobrać techniki przekazu by zostać najlepiej zrozumianym
  • metody prezentacji produktów - dwie kluczowe zasady prezentacji produktu
  • zamiana cech produktu na korzyści i przewagi
  • język korzyści - werbalizacja korzyści i mowa ciała
  • techniki perswazyjne
  • budowanie bazy argumentów. Prowokowanie zastrzeżeń i odpieranie zarzutów
  • sposoby obłaskawiania klientów
  • negocjacje w procesie sprzedaży. Podstawowe zasady prowadzenia negocjacji sprzedażowych
  • style negocjacyjne a typy osobowości negocjatorów
  • etapy prowadzenia negocjacji sprzedażowych
  • trudne rozmowy. Trudne zastrzeżenia i sposoby radzenia sobie z nimi
  • zachowania asertywne w procesie sprzedaży - odpieranie krytyki i obrona własnych racji
  • finalizacja . Etapy komunikacji po-zakupowej
  • reklamacja - słuszna i niesłuszna
  • podtrzymywanie relacji
  • czym są negocjacje?
  • sposoby prowadzenia negocjacji
  • style negocjacji (rywalizacja, kooperacja, styl rzeczowy, negocjacje integracyjne)
  • propozycja modelu negocjacyjnego
  • fazy procesu negocjacji: przygotowanie - zbieranie informacji o kliencie, zdefiniowanie celów negocjacji, analiza sytuacji klienta, określenie obszarów negocjacji i wybór strategii, utrzymanie sytuacji komfortu negocjacyjnego, wzajemna wymiana stanowisk, zastosowanie typów presji negocjacyjnych i technik perswazyjnych, sposoby podtrzymywania tempa i dynamiki negocjacji, testowanie limitów ustępstw, zakończenie procesu negocjacji z obustronnym poczuciem satysfakcji
  • ćwiczenie technik negocjacyjnych - nagrywanie scenek i ich analiza
  • komunikacja w procesie negocjacji: nadawca, przekaz negocjacyjny, prezentacja przekazu
  • manipulacje i chwyty negocjacyjne, manipulowanie emocjami
  • wojna psychologiczna, wywieranie presji
  • kłamstwo w negocjacjach, odgadywanie kłamstwa, oznaki kłamstwa
  • prezentacja częściowo prawdziwych faktów lub zmiana kontekstu
  • jak efektywnie prowadzić spór?
  • model grit, strategia batna
  • aspekt odporności psychicznej w negocjacjach
  • cechy dobrego negocjatora
  • "autodiagnoza" własnych predyspozycji negocjacyjnych: przygotowanie do negocjacji - cele, analiza sytuacji, moja siła, siła partnera, własny styl negocjacji
  • sytuacje kryzysowe - szybkie rozwiązywanie nieprzewidzianych problemów negocjacyjnych

Kontakt:

   Competitive Skills Sp. z o.o.


   ul. Konstancińska 2
   02-942 Warszawa
   
   tel. (22) 401 31 00
   fax (22) 300 11 51
   

szkolenia@competitiveskills.pl

formularz zgłoszeniowy