Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

KOMUNIKACJA HIERARCHICZNA I NIEHIERARCHICZNA W FIRMIE

 

Celem szkolenia jest: 

  • poznanie przez uczestników technik i metod efektywnej komunikacji w relacjach i kontaktach biznesowych

Szkolenie skierowane jest do:

  • osób, które są zainteresowane doskonaleniem umiejętności komunikacyjnych
 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

 
  • Identyfikacja i pokonanie własnych ograniczeń i blokad w komunikacji.
  • Poznanie ćwiczeń na wzmocnienie poczucia pewności siebie.
  • Zyskanie umiejętności wywierania wpływu poprzez swoje zachowanie, sposób mówienia i zarządzanie przestrzenią.
  • Umiejętność praktycznego zastosowania asertywnej komunikacji, jako narzędzia do podnoszenia poczucia pewności siebie i skuteczności swojego przekazu.
  • Poznanie ćwiczeń, metod i technik opanowania stresu.
  • Dzięki technikom improwizacji Uczestnicy, ćwiczą otwartą, elastyczną postawę, gotowość na zmianę.

Ramowy pogram szkolenia:

 
  • Omówienie procesu komunikacji.
  • Definicja komunikacji
  • Podstawowy model komunikacji
  • Komunikacja i etyka
  • Jak działa umysł w procesie komunikacyjnym.
  • Mapa rzeczywistości w komunikacji.
  • Podstawowe źródła komunikacji: mowa ciała, parajęzyk,    słowa
  • Kształtowanie umiejętności aktywnego słuchania.
  • Strategie budowania skutecznego kontaktu w procesie komunikacji - jak budować i utrzymywać zrozumienie i wzajemne zaufanie:
  • Systemy reprezentacji, czyli jak myślą wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy i jakie to ma znaczenie w procesie komunikacji i negocjacji.
  • Metaprogramy - indywidualne filtry percepcji.
  • Emocje, czyli zachowanie
  • Podstawą zaufania dobry kontakt z klientem, jak zbudować trwaly kontakt z klientem
  • Relacje interpersonalne .Relacje,  oczekiwania , zaufanie
  • Słowa  decydują  o wszystkim.
  • Definicja perswazji
  • Sztuka perswazji - perswazyjne struktury językowe: słowa, które oddziałują na podświadomość, presupozycje, czyli siła ukrytych stwierdzeń ,implikacje.
  • Rodzaje prezentacji perswazyjnych.
  • Pytania, które sprzedają.
  • Efektywne słuchanie klientów
  • Zyski z efektywnego słuchania
  • Feedback

 

Dodatkowe informacje o szkoleniu: 

 
Szkolenie trwa jeden lub dwa dni (7 lub 14 godzin). Czas trwania szkolenia uzależniony jest od ilości ćwiczeń i liczebności grupy. Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnych warsztatów z elementami praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, wykładów i dyskusji.
 

Metody prowadzenia zajęć i materiały szkoleniowe: 

 
Szkolenie ma charakter warsztatów interaktywnych. Prowadzone jest w formie mini wykładów i ćwiczeń. Uczestnicy będą zdobywali wiedzę i doświadczenie w sposób dynamiczny, wszystkie wykorzystywane przez zespół naszych Trenerów techniki charakteryzują się dążeniem do pobudzania aktywności i partycypacji uczestników. Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, którego zadaniem jest zarówno ułatwienie pracy podczas szkolenia, jak i zapewnienie możliwości łatwego powrotu i przypomnienia omawianych zagadnień w późniejszym czasie.
 

Kontakt:

 
Z przyjemnością odpowiemy Państwu na wszelkie dodatkowe pytania. Zapraszamy również do zapoznania się z szerszą ofertą naszych usług.  
 
Anna Jabłonowska
Competitive Skills Sp. z o.o.

ul. Konstancińska 2, 02-942 Warszawa
tel: 22/ 401 31 00 
fax: 22/ 300 11 51
szkolenia@competitiveskills.pl 
ajablonowska@competitiveskills.pl 

 

 

 

 

Jeeli chcieliby Pastwo otrzyma dodatkowe informacje o szkoleniu prosimy o podanie adresu email: