Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

INTEGRACJA

 

Celem szkolenia jest: 


  • Budowanie zespołu, współpraca.
  • Pokonywanie barier komunikacyjnych.
  • Pogłębianie relacji między uczestnikami szkolenia.
  • Budowanie pomostu pomiędzy zawodowymi i prywatnymi celami lub zainteresowaniami uczestników                                              
  • Identyfikacja uczestników z ideą firmy.
  • Budowanie poczucia stabilności i bezpieczeństwa w pracy.
 

Szkolenie skierowane jest do:

  • Szkolenie adresowane jest do pracowników wszystkich szczebli
  • Integracja bardzo dobrze sprawdza się we wzmacnianiu więzi uczestników poszczególnych: działów, departamentów, grup zadaniowych, ośrodków regionalnych.
 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

  • Integracja zespołu w kontekście pracy grupowej służącej osiąganiu wspólnych celów
  • Poprawa relacji międzyludzkich w obrębie wszystkich szczebli hierarchii zawodowej
  • Lepsze poznanie siebie oraz współpracowników w aspekcie zawodowym i ogólnoludzkim

Ramowy pogram szkolenia:

 
1.     Wprowadzenie „Poznaj siebie, zrozumiesz siebie i innych”.
2.     Asertywna postawa i komunikacja
  • asertywne wyrażanie emocji
  • rozpoznawanie nastawienia psychoemocjonalnego
3.    Antystres- umiejętność redukowania poziomu stresu
  • twój osobisty poziom stresu
  • konflikty i trudne sytuacje
  • generowanie pomysłów
4.     Śmiechoterapia
  • walory uśmiechu i śmiechu i stopnie śmiechu
5.     Zintegrowany personel
6.     Style komunikacji
 
 

Dodatkowe informacje o szkoleniu: 

 
Szkolenie trwa jeden lub dwa dni (7 lub 14 godzin). Czas trwania szkolenia uzależniony jest od ilości ćwiczeń i liczebności grupy. Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnych warsztatów z elementami praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, wykładów i dyskusji.
 

Metody prowadzenia zajęć i materiały szkoleniowe: 

 
Szkolenie ma charakter warsztatów interaktywnych. Prowadzone jest w formie mini wykładów i ćwiczeń. Uczestnicy będą zdobywali wiedzę i doświadczenie w sposób dynamiczny, wszystkie wykorzystywane przez zespół naszych Trenerów techniki charakteryzują się dążeniem do pobudzania aktywności i partycypacji uczestników. Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, którego zadaniem jest zarówno ułatwienie pracy podczas szkolenia, jak i zapewnienie możliwości łatwego powrotu i przypomnienia omawianych zagadnień w późniejszym czasie.
 

Kontakt:

 
Z przyjemnością odpowiemy Państwu na wszelkie dodatkowe pytania. Zapraszamy również do zapoznania się z szerszą ofertą naszych usług.  
 
Anna Jabłonowska
Competitive Skills Sp. z o.o.

ul. Konstancińska 2, 02-942 Warszawa
tel: 22/ 401 31 00 
fax: 22/ 300 11 51
szkolenia@competitiveskills.pl 
ajablonowska@competitiveskills.pl 

 

 

 

 

Jeeli chcieliby Pastwo otrzyma dodatkowe informacje o szkoleniu prosimy o podanie adresu email: