Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

EFEKTYWNE PROWADZENIE SPOTKAŃ

 

Celem szkolenia jest:

  • pogłębienie wiedzy na temat zasad organizacji i prowadzenia efektywnych szkoleń
  • jak skutecznie realizować założone cele spotkania
  • komunikację werbalną i niewerbalną do konkretnej grupy odbiorców

Szkolenie skierowane jest do:

  • managerów zarządzających zespołami
  • managerów średniego szczebla, kierowników i liderów projektów
  • wszystkich osób zainteresowanych uczestnictwem w szkoleniu celem podniesienia swoich umiejętności

Korzyści dla uczestnika szkolenia:

  • pozyskanie umiejętności w zakresie dopasowania formy spotkania do jego celu
  • umiejętność sprawnego poprowadzenia każdego rodzaju spotkania
  • poszerzenie wiedzy jak zmotywować team do współpracy i wspólnego rozwiązywania problemów
  • jak radzić sobie z trudnymi oraz konfliktowymi sytuacjami podczas spotkań

Ramowy program szkolenia:

 
1.    Meeting - jako forma komunikacji
  • Zasady prowadzenia zebrania
  • Różne typy spotkań (operacyjne, ewaluacyjne, negocjacyjne, debaty, brainstorm)
2.    Scenariusz spotkania
  • Określenie celów
  • Ustalenie sposobu realizacji celów: nakłanianie czy sygnalizowanie?
  • Zarządzanie przebiegiem spotkania
3.    Przygotowanie spotkania
  • Rola organizatora
  • Agenda spotkania
  • Miejsce spotkania
  • Przygotowania od strony technicznej
  • Materiały na spotkanie
4.    Zebranie
  • Rozpoczęcie spotkania (zasady, role)
  • Nowe tematy lub kontynuacja poprzedniego spotkania 
  • Motywowanie
  • Trudni uczestnicy, konflikty
  • Planowanie - przedstawienie planu działań oraz celów
  • Podsumowanie
5.    Po zebraniu
  • Dystrybucja podsumowania spotkania
6.    Omówienie technik stosowanych podczas spotkań
  • Aktywne słuchanie
  • Prezentacje
  • Negocjacje
  • Konflikty/Agresja
7.    Przyczyny nieudanych spotkań
 

Dodatkowe informacje o szkoleniu:

 
Szkolenie trwa jeden lub dwa dni (7 lub 14 godzin). Czas trwania szkolenia uzależniony jest od ilości ćwiczeń i liczebności grupy. Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnych warsztatów z elementami praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, wykładów i dyskusji.
 

Metody prowadzenia zajęć i materiały szkoleniowe:

  • szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
  • bezpośrednie przećwiczenie uzyskanych podczas szkolenia umiejętności
  • atrakcyjność zajęć zapewnią liczne casy, ćwiczenia, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
  • testy autodiagnostyczne
  • dyskusje moderowane
  • symulacje
  • zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia
 

Kontakt: 

 
Competitive Skills Sp. z o.o.
ul. Konstancińska 2
02-942 Warszawa
tel: 22/ 401 31 00
fax: 22/ 300 11 51 

szkolenia@competitiveskills.pl

 

 

Jeeli chcieliby Pastwo otrzyma dodatkowe informacje o szkoleniu prosimy o podanie adresu email: