Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

CRM - ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM

 

Celem szkolenia jest:

 
Przedstawienie ważnych aspektów wdrożenia CRM począwszy od budowania strategii CRM, poprzez programy lojalnościowe, a skończywszy na zagadnieniach informatycznych. Szkolenie jest poszerzone o wiele ćwiczeń praktycznych, dzięki czemu uczestnicy będą mogli kontynuować rozpoczęte prace w ramach swoich projektów CRM. 
 

Szkolenie skierowane jest do:

  • zarządów i właściceli firm
  • menedżerów działów IT
  • menedżerów działów sprzedaży i marketingu
  • kierowników projektów wdrożenia CRM
  • członków zespołów wdrażających CRM

Ramowy program szkolenia:

  • wprowadzenie do filozofii CRM
    • geneza CRM
    • podejścia do CRM
    • cele i korzyści CRM
  • CRM a zyskowność firmy
    • jak dzięki wdrożeniu CRM można zwiększyć zyskowność przedsiębiorstwa?
    • przykład danych funkcjonujących w Polsce przedsiębiorstw
  • CRM kontra marketing tradycyjny
    • cykl życia klienta - jak analizować wartość klientów?
    • identyfikacja klientów - wybór czynników identyfikujących klientów, macierz identyfikacji i selekcji klientw (ćwiczenia praktyczne)
    • rodzaje i wybór strategii CRM
    • budowanie relacji z klientami - inicjowanie związków, pielęgnajca i rozwój związków, kończenie związków
    • budowanie zadowolenia klienta - analiza satysfakcji klientów, troska o klienta (Coustomer Cera) ćwiczenia praktyczne
    • budowanie lojalności klinetów - metody tworzenia programów lojalnościowych, program lojalnościowy a wartość klienta (ćwiczenie praktcyzne)
  • utrzymanie stałego kontaktu z klientem
  • strategia pojedynczego kontaktu
  • filozofia CRM a technologia informatyczna
  • ocena przygotowania do wdrożenia CRM
  • organizacja projektu CRM w przedsiębiorstwie
  • CRM a call center
  • funkcjonalność dostępnych rozwiązań call center
  • wybór systemu CRM
  • case'y wdrożeń CRM

Dodatkowe informacje o szkoleniu:

 
Szkolenie trwa 2 dni - ok. 14 godzin. W tym przerwy (2 przerwy kawowe i 1 przerwa obiadowa każdego dnia).

W zależności od modyfikacji programu czas szkolenia może ulec zmianie.
Szkolenie może mieć charakter konsultacyjny i być ściśle dopasowane do potrzeb i oczekiwań firmy.
 

Przykładowy rozkład czasu zajęć:

 

 

Pierwszy dzień

Drugi dzień

Rejestracja i powitanie Uczestników, poranna kawa.

9.00 - 9.30

8.30 - 9.00

Zajęcia

9.30 - 11.00

9.00 - 10.30

Pierwsza przerwa kawowa

11.00 - 11.15

10.30 - 10.45

Zajęcia

11.15 - 12.45

10.45 - 12.15

Przerwa obiadowa

12.45 - 13.30

12.15 - 13.00

Zajęcia

13.30 - 15.00

13.00 - 14.30

Przerwa kawowa

15.00 - 15.10

14.30 - 14.40

Zajęcia

15.10 - 16.20

14.40 - 15.50

Podsumowanie szkolenia, ewaluacja, wręczenie certyfikatów

16.20 - 16.30

15.50 - 16.00

Zakończenie szkolenia

16.30

16.00

Indywidualne konsultacje z trenerami dla chętnych

16.30 - …

16.00 - …

 

Metody prowadzenia zajęć i materiały szkoleniowe:

 
Metoda prowadzenia zajęć jest ściśle uzależniona od ostatecznie zdefiniowanych potrzeb szkoleniowych (Państwa oczekiwań względem szkolenia).  
 
Szkolenie może mieć formę wykładową, interaktywnych warsztatów lub być prowadzone w sposób konsultacyjny.

Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, którego zadaniem jest zarówno ułatwienie pracy podczas szkolenia jak i zapewnienie możliwości łatwego powrotu i przypomnienia omawianych zagadnień w późniejszym czasie. Dodatkowo materiały dają możliwość późniejszego  wykorzystania wypracowanych podczas szkolenia gotowych wzorców.  

Na życzenie Klienta materiały mogą zostać również udostępnione w wersji elektronicznej.

Szkolenie może mieć formę wykładową, interaktywnych warsztatów lub być prowadzone w sposób konsultacyjny.

Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, którego zadaniem jest zarówno ułatwienie pracy podczas szkolenia jak i zapewnienie możliwości łatwego powrotu i przypomnienia omawianych zagadnień w późniejszym czasie. Dodatkowo materiały dają możliwość późniejszego  wykorzystania wypracowanych podczas szkolenia gotowych wzorców.  

Na życzenie Klienta materiały mogą zostać również udostępnione w wersji elektronicznej.
 

Kontakt:

 
Anna Jabłonowska
Competitive Skills Sp. z o.o.
ul. Konstancińska 2, 02-942 Warszawa
tel: 22/ 401 31 00 
fax: 22/ 300 11 51
szkolenia@competitiveskills.pl 
ajablonowska@competitiveskills.pl 
 
 
Jeeli chcieliby Pastwo otrzyma dodatkowe informacje o szkoleniu prosimy o podanie adresu email: