Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

COACHING MANAGERSKI - PRZYGOTOWANIE DO SAMODZIELNEGO PROWADZENIA COACHINGU PRACOWNIKÓW

 

Celem szkolenia jest: 

  • zastosowania coachingu w planowaniu, wyznaczaniu celów, delegowaniu zadań, monitorowaniu, ocenie wyników i  prowadzeniu rozmów rozwojowych

Szkolenie skierowane jest do:


  • menedżerów, którzy chcą poznać i przyswoić techniki coachingowe oraz ich zastosowania w zarządzaniu 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

  • poznanie nowych stylów zarządzania
  • opanowanie podstawowych umiejętności coacha i wykorzystanie je w pracy menedżera
  • poznanie narzędzi i technik coachingowych przydatnych w pracy menedżera

Ramowy pogram szkolenia:

 
1. Coaching -praca nad umiejętnościami i zachowaniami
  • Uświadomienie sobie konieczności pracy
  • Analiza stanu obecnego
  • Określenie stanu pożądanego
  • Przekonanie pracownika do konieczności nauki
  • Wspólne wyznaczanie celu
  • (np. ćwiczenia konkretnej umiejętności, planowanie aktywności, efektywności sprzedaży)
  • Ustalenie parametrów mierzenia postępów:
  • określenie i opisanie oczekiwanych rezultatów
  • opisanie sposobu mierzenia rezultatów
  • określenie terminów i sposobów kontroli
  • Kontrola i wynikające z niej decyzje do dalszej pracy
2. Etapy rozwoju kompetencji
  • Nieświadoma  niekompetencja.
  • Świadoma niekompetencja
  • Świadoma kompetencja.
  • Nieświadoma kompetencja.
  • Zdolność do nauczania innych.
3. Coaching menedżerski 
  • podstawowe umiejętności coachingowe
  • specyfika coachingu menedżerskiego
  • model GROW
4. Wyznaczanie celów
  • podstawowe zasady prowadzenia rozmowy o celach zgodnej z podejściem coachingowym 
  • sposoby przekazywania celów
  • metody zwiększania zaangażowania oraz kreatywności pracowników
5. Delegowania i monitorowania wyników
  • sposoby prowadzenia rozmowy  dotyczącej delegowania zadań oraz monitorowania wyników metody ułatwiające wspólne z pracownikami poszukiwanie optymalnych metod realizacji celów
  • przekazywania informacji zwrotnych oraz dowiadywania się o postępy oraz trudności w realizacji zadań 
6. Rozmowy rozwojowe 

 

 

Dodatkowe informacje o szkoleniu:

 
Szkolenie trwa jeden lub dwa dni (7 lub 14 godzin). Czas trwania szkolenia uzależniony jest od ilości ćwiczeń i liczebności grupy. Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnych warsztatów z elementami praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, wykładów i dyskusji.
 

Metody prowadzenia zajęć i materiały szkoleniowe: 

 
Szkolenie ma charakter warsztatów interaktywnych. Prowadzone jest w formie mini wykładów i ćwiczeń. Uczestnicy będą zdobywali wiedzę i doświadczenie w sposób dynamiczny, wszystkie wykorzystywane przez zespół naszych Trenerów techniki charakteryzują się dążeniem do pobudzania aktywności i partycypacji uczestników. Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, którego zadaniem jest zarówno ułatwienie pracy podczas szkolenia, jak i zapewnienie możliwości łatwego powrotu i przypomnienia omawianych zagadnień w późniejszym czasie.
 
Kontakt:
 
Z przyjemnością odpowiemy Państwu na wszelkie dodatkowe pytania. Zapraszamy również do zapoznania się z szerszą ofertą naszych usług.   
 
Anna Jabłonowska
Competitive Skills Sp. z o.o.

ul. Konstancińska 2, 02-942 Warszawa
tel: 22/ 401 31 00 
fax: 22/ 300 11 51
szkolenia@competitiveskills.pl 
ajablonowska@competitiveskills.pl 
 

 

 

 

Jeeli chcieliby Pastwo otrzyma dodatkowe informacje o szkoleniu prosimy o podanie adresu email: