Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

PROMOCJE


Pochwal Pracownika!

Chwalenie Pracownika jest ta samo wa偶ne jak inne metody wynagradzania, a nawet bywa wa偶niejsze. Poczucie warto艣ci i przydatno艣ci zawodowej zwykle motywuje do dzia艂ania, karanie - bywa, 偶e wywo艂a odwrotny efekt.

Nauka podkre艣la, 偶e w艂a艣nie potrzeba pochwa艂y, potrzeba dobrej oceny w oczach innych, to pow贸d dla kt贸rego staramy si臋 czyni膰 innym dobrze. Tez臋 t臋 potwierdzaj膮 kandydaci na r贸偶nego typu stanowiska pracy, z kt贸rymi podczas rozm贸w kwalifikacyjnych spotykaj膮 si臋 Konsultanci Competitive Skills. Nie zale偶nie czy s膮 to osoby ubiegaj膮ce si臋 o prac臋 w du偶ej miedzynarozowej korporacji, czy w ma艂ej rodzinnej firmie, jako jeden z kluczowych wyznacznik贸w efektywno艣ci swojej pracy wskazuj膮 motywowanie pozamaterialne, w tym "dobre s艂owo" od szefa. "Szefowie bardzo cz臋sto pozytywne wyniki pracy swoich podw艂adnych traktuj膮 jako norm臋 i nie maj膮 w zwyczaju im pochlebia膰 w takiej sytuacji. Niestety wszelkie uchybienia i pora偶ki, nawet te najdrobniejsze powoduj膮 frustracj臋 prze艂o偶onego, wyra偶an膮 cz臋sto w zwerbalizowanej agresji" - m贸wi Magda Pajewska HR Partner CS.

Szefowie, pami臋tajcie: zar贸wno negatywne jak i pozytywne wzmocnienia motywuj膮 i pobudzaj膮 do dzia艂ania. Je艣li ju偶 stosujecie zasad臋 bezpo艣redniej krytyki i wyci膮gania negatywnych konsekwencji b艂臋d贸w pope艂nianych przez pracownik贸w, zastosujcie tak偶e zasad臋 chwalenia w przypadku pozytywnych wynik贸w wykonywanej pracy.

Competitive Skills  

 

« powr髏