Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

PROMOCJE


Life is mobile - odpowied藕 grywalizacji...

Ludzie chc膮 by膰 w sieci zawsze i wsz臋dzie - w pracy, w podr贸偶y, w mi臋dzyczasie; chc膮 by膰 mobile. Tego wymaga od nich wsp贸艂czesna rzeczywisto艣膰.

 

Popularno艣膰 urz膮dze艅 mobilnych ro艣nie w zawrotnym tempie. W 2013 roku liczba u偶ytkownik贸w Internetu mobilnego i stacjonarnego ma si臋 zr贸wna膰 (Internet Trens, Morgan Sanley Report), co oznacza, 偶e popularno艣膰, jak膮 Internet stacjonarny budowa艂 przez lat 12, Internet mobilny zyska艂 w 5 lat.

Rosn膮ca popularno艣膰 telefon贸w kom贸rkowych, zw艂aszcza tych, kt贸re wykorzystuj膮 nowoczesne technologie, nie pozostaje bez znaczenia dla rozwoju grywalizacji.  

Grywalizacja k艂adzie ogromny nacisk na dost臋pno艣膰 gracza do gry w ka偶dym momencie i w ka偶dym miejscu. W zale偶no艣ci od potrzeb, budowane s膮 wysokofunkcyjne, zaawansowane gry. Aby bra膰 aktywny udzia艂 w grze, nie musisz siada膰 przy komputerze. Wystarczy, 偶e b臋dziesz mie膰 przy sobie telefon.

Wg Dariusza Soko艂owskiego (NoNoobs) - organizatora konferencji GIT 2012 - w ostatnim czasie odnotowano du偶y wzrost zakup贸w gier mobilnych, cyfrowych oraz na serwisach spo艂eczno艣ciowych. Zakupy aplikacji na telefony kom贸rkowe s膮 na trzecim miejscu.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl

 

« powr髏