Szkolenia Rekrutacja Doradztwo
 

PROMOCJE


E-mailowy savoir-vivre a poszukiwania pracy

Nie przestrzeganie zasad korespondencji elektronicznej często przekreśla szansę w znalezieniu nowej pracy. Wiele osób wysyła swoje CV pocztą elektroniczną, zapominając niestety o przestrzeganiu podstawowych zasad savoir-vivre’u, które obowiązują w Internecie.

Do najczęstszych błędów w korespondencji elektronicznej, popełnianych przez osoby przesyłające swoje dokumenty aplikacyjne  do przyszłych pracodawców  należą:  mało czytelna forma CV,  brak aktualnego zdjęcia lub załączenie zdjęcia z wakacji, infantylny adres mailowy,  nieodpowiedni do wagi korespondencji, nieczytelny tytuł wiadomości, zbyt duża liczba szczegółowych informacji,  zbyt mała liczba konkretnych informacji,  błędy ortograficzne i literówki,  błędna nazwa firmy, do której jest wysyłane CV,  brak stanowiska lub numeru referencyjnego.

Competitive Skills

« powrót